Afscheid van Epic en vertrek naar Fort Meyers

12 november 2017 - Fort Myers, Florida, Verenigde Staten

Op zondagochtend komen we nog met een kleine groep van Epic samen om te ontbijten in Darrel’s Dog Gone Good Diner. Het is erg gezellig. Greg komt met zijn auto aanrijden, daarbij horen we een enorme knal. Hij is in een bocht over een gat in de weg gereden dat was opgevuld. Maar de opvulling kwam los en heeft hem een lekke band bezorgd. De wegenwacht werd gebeld en we konden gaan ontbijten. Achteraf bleek dat zelfs de velg was beschadigd en dat hij tot dinsdag in Ocala moest blijven om zijn auto te laten repareren. De serveerster had wel wat te stellen met ons als groep, want na enkele dagen met elkaar opgetrokken te hebben hing er wel wat meligheid in de lucht. Na het ontbijt halen we onze spullen uit het hotel. En gaan nog even naar het huis van Leigh en Larry. Ze hebben hun drie honden opgehaald uit de ‘spa’. En ik wilde ze nog graag even zien. Madisons en Hennesy zijn pitbulls en Ashley  is een ... Ze zijn door het dolle heen en rennen lekker in de tuin. Ze zijn enthousiast en erg lief. Maat je moet wel op je hoede zijn want ze springen soms op en dan heb je een lebber over je gezicht te pakken. Ashley negeert ons meer, ze heeft haar bal te pakken en vind het allemaal wel goed. We maken aanstalten voor vetrek en nemen afscheid van Tony, Jason, Johnatan, Leigh en Larry. We zijn altijd welkom, en zo voelt het ook. We reizen nu af naar Fort Meyers, een rit van bijna vier uur. Onderweg maken we nog een tussenstop voor lunch langs de Highway en komen rond een uur of vier aan in ons hotel. We installeren ons en gaan weer eten. Deze keer bij een Bahama Breeze, een Caribisch restaurant. Daarna gaan we terug naar het hotel.