Rustig dagje

18 november 2017 - Bay Harbor Islands, Florida, Verenigde Staten

Na al het reizen doen we het vandaag even rustig aan. Bankhangen, zonnen, puzzelen en lezen. Willem en ik lopen nog even naar het strand om een paar natte voeten te halen. Het is een mooie dag. We nemen een paar broodjes mee voor de lunch. Wel makkelijk dat de winkelstraat zo dichtbij is. s' Avonds gaan we naar Down Town Miami. Er is wederom veel verkeer. Deze plek ligt nabij de AmericanAirlines Arena waar vanavond een concert is van Marc Anthony. (Dat weet ik omdat George hier heen is). Gelukkig vinden we snel een parkeerplaats. We eten, op aanraden van George, bij Peccorini's, een mooi Italiaans restaurant. Het eten is er voortreffelijk, heerlijke pasta's. Er word heel wat meer vis gegeten dan we gewend zijn. Willem heeft de specialiteit van de dag. Daar zitten grote garnalen in. We bestellen nog wat na, Raoul neemt een pie die bestaat uit drie lagen met verschillende chocolade en ik neem nog wat ijs vanille en caramel met zeezout. Erg lekker. Na het eten gaan we naar de Monto Cristo lounge gelegen op de eerste verdieping. Een sigarenbar. Je gaat hiervoor vanuit de winkel met de lift hierheen. We roken een Monto Cristo, een Nicaraguaanse gemaakt door Placensia. Want ondanks dat het handelsembargo met Cuba is opgeheven, is een Cubaanse sigaar nog niet in de VS te koop. De lounge heeft grote leren stoelen, grote tv schermen waar sportwedstrijden worden getoond en er is live muziek. En er is een mooie humidor. Een leuke plek om van een drankje en een sigaar te genieten.