Epic pre-herf

9 november 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Op vrijdag zijn we naar Florida mall geweest. Het winkelcentrum is al gereed voor de kerstinkopen. Op een van de pleinen zit Santa Claus. Hij zwaait even vriendelijk naar ons. Er staat een brievenbus waar je 'letters to santa' kunt achterlaten. We hebben er even rondgelopen en wat gegeten. Daarna zijn we op zoek gegaan naar een Wallmart om op zoek te gaan voor stoelen die we mee kunnen nemen naar Epic. Om 3 uur zijn we bij Corona Cigars waar we kennissen treffen en roken samen een sigaar. We zijn naar een restaurant gegaan waar ze Happy hout hebben. De gerechten op de kaart zijn dan half geld. Het schijnt een goed restaurant te zijn want Jonathan komt er vaker en heeft gereserveerd. Er is echter geen tafel waar we met onze hele groep kunnen zitten en worden dus opgesplitst. We bestellen en vragen of we een broodmandje kunnen krijgen. Dan komt er een vreemd verhaal; gisteren was er een grote partij en er is geen brood. Vreemd verhaal want om ons heen krijgen mensen wel brood. Een van de groep kaapt dus het brood bij onze andere tafel weg. De ober kijkt wat vreemd dat er nu we brood op onze tafel staat. Iedereen krijgt zijn eten maar onze tafel wordt niet bediend. De andere mensen van onze groep aan de andere tafel hebben inmiddels al hun eten op. Uiteindelijk krijgen we ook ons eten. Een portie garnalen is vergeten. Maar het lange wachten geeft toch wat frustratie, zeker als we ook nog koude patat geserveerd krijgen. Jonathan informeert bij de manager wat er aan de hand is. Ze begrijpt het ook niet en komt naar onze tafel. Ze maakt excuses en hoort ons aan. We krijgen nieuwe patat en de garnalen worden gebracht. Gelukkig was het eten wel smakelijk. We gaan nog even terug naar Corona Cigars, er is een event gaande en er is geen plek meer binnen. We schuiven aan bij een gezelschap/tafel op het terras, die Jonathan ook kent, en zitten nog heerlijk tot een uur of 21.30 uur buiten. Daarna gaan we terug naar ons hotel.