Reisdag

14 november 2017 - Bay Harbor Islands, Florida, Verenigde Staten

Vandaag vertrekken we naar Miami. We nemen de tijd en pakken onze spullen in. Willem heeft nog even gelopen op de loopband in de fitness ruimte. Omstreeks 11 uur verlaten we het hotel en gaan nogmaals naar Perkins om te brunchen. Dat is ons gisteren goed bevallen. Na de brunch rijden we naar Miami, een rit van ruim drie uur. We komen in ons appartement aan dat er prachtig uitziet. We zitten op de vierde verdieping en volgens Vincent, de beheerder van het gebouw, hebben we het beste appartement. Ons appartement heeft namelijk het grootste balkon. Dit loopt helemaal om het pand heen. We installeren ons en gaan naar Palm Beach om een hapje te eten. We zoeken Havana 1957, dit is een Cubaans restaurant waar we in 2014 ook hebben gegeten. We zoeken dit op via Google Maps maar komen bij een ander restaurant uit. Blijkbaar zijn er twee locaties van dit restaurant. We eten op het terras. Na het eten lopen we naar het strand. Er loopt een wandel/fietspad achter de hotels langs. Het is inmiddels al aardig donker. We komen uit bij Ocean Drive waar we een flink eind doorlopen. We lopen via Washington Ave terug naar de parkeergarage op 14th street en gaan terug naar het appartement.