Fort Meyers

13 november 2017 - Fort Myers, Florida, Verenigde Staten

Vandaag hebben we niet veel plannen en beginnen de dag bij Perkins voor een brunch. Het is een gezellig restaurant met een gemiddelde leeftijd van 65+. Het eten en de bediening zijn er voortreffelijk. We leggen een bodem eet een Amerikaans ontbijt, pancakes voor Willem en ik ga voor eieren met toast. Raoul neemt hashbrowns en worstjes bij zijn ontbijt. Daar moet ik zelf niet aan denken. Maar op het menu zijn bijna geen gerechten zonder deze toevoeging. Aangezien het free-pie monday is krijgen we elk nog een stuk pie mee voor thuis. Lekker maar niet heel er handig aangezien we onderweg zijn. We gaan daarom maar even langs de Wallmart om nog wat drinken en snacks in te slaan en rijden dan nog even terug naar het hotel. We hebben een brouwerij op het internet gezien waar we een kijkje willen nemen. Het is even zoeken maar we vinden de plek. Het is wat weggestopt tussen andere pandjes. Het is meer een café waar achterin de zaak bier wordt gemaakt. Ze hebben bijna 20 soorten op de tap. Alle bieren hebben een naam in de ‘lijn’ van hun bedrijfsnaam ‘Bury me brewing’. Na dit bezoekje gaan we naar de World Famous Cigar Bar op Hendry street. Het is namelijk een van de vier locaties van deze bar. De zaak heeft een aardige (voor Amerikaanse begrippen niet heel grote) humidor en er is een bar met zitgedeelte. Waar comfortabele fauteuils en banken staan. Tijd voor een sigaar met een drankje dus. Het is inmiddels eind van de middag geworden en het wordt wat drukker in de bar omdat ze Happy Hour hebben. Wij zijn inmiddels klaar en gaan onze weg vervolgen. Deze keer naar Ford’s Garage, een hamburgerrestaurant dat goede beoordelingen op TripAdvisor krijgt. Het is een leuke plek en het eten is er opnieuw voortreffelijk. Na het eten gaan we richting hotel om onze eerder gekregen pie soldaat te maken. Laatste dag in Fort Meyers, morgen uitchecken en op naar Miami.